GO DAG

Har haft en sån himla skön dag! Gick upp rätt tidigt och tog en golfrunda på samuelsdal med familjen. Var ett tag sen jag spela sist så de va skojjj! Dock är jag riktigt jävla kass och fick hämta bollar ute i skogen, i vattnet, i buskar osvosv. Efter det åkte vi in till staden och käka lite lunch. Och enda (stavas enda med ä eller e???? kan aldrig lära mig de) sedfan vi kom hem har jag setat på altanen och solat, lyssnat på musik och pluggat. Har även tagit några dopp i sjön och det är 23GRADER!!!!! Fattar ni hur varmt de är?!!!?? supppperskkönt iafall. Ikväll väntas mumsig middag och sedan bio med tjejorna, vi ska se the lucky one! Är även ledig imörn, wiiiihoiiooooo! Är lite high på life just nu känner jaaa, sköntTT!!

bilder från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0