HOME FROM SPAIN

Är hemma efter 10 toppen dagar med figet i Nerja. Vi har haft det asuuuum men nu var det skönt att komma hem. Vädret har inte varit de bästa och jag frös ihjäl varje natt trots att jag sovit med tjocktröja och byxa plus dubbla täcken. Kan berätta mer om resan senare och lägga upp bilderna när jag fått dem. Är mega trött nu så funderar på att sova. Vi åkte 4 från Nerja inatt och jag och några till körde på att dygna då de kändes lite ovärt att sova några ynka timmar. Fick iafall lite oskön sömn på flyget hem.  Måste även tillägga att jag tog årets första dopp idag, 13 grader men de va ingen match jämfört med de iskalla havet i spanien.


Några halvkassa mobilbilder, men kan nästan lova att de komer fler finare :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0