LÖRDAG

Sitter och pluggar järnet samtidigt som jag kollar på film. Gårdagen var trevlig! Drog hem till sanna på eftermiddagen efter att vi handlat och vi tillagade hemmagjorda hamburgare och Erika stod för efterätten som vnligt ;-) haha hennes vitchokladmousse är gudomlig!!! Siri joinade oss också vilket var kul d¨jag inte träffat henne på ett tag. Vi drog till Jenz vid 11 och jag och Sanna kom hem till sännnnni igen vid 4. Då var det helt ljust ute, asfränt tycker jag det kändes verkligen som sommar! uuuuuÛuunderbart. Vi sov iafall ut imorse och sen har jag setat och pluggat hela dagen! Imorgon är det träningsprämier och lag-sm i enskede. Skulle först springa häck men blev tvungen att hoppa höjd istället och man får icke dubblera ::(( aja det blir nog skojj ändå. Nu ska vi på middag hos familjen Burgaz.

Några bilder från gårdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0