chilling with ma dog

Tja. Kom precis hem från tröningen och ligger nu på golvet i mitt rum och myser med bonzy som håller på och jagar en fluga. Det är min lilla jackhund de!!! De inträffa en lite läskig incident på vägen hem. När jag hoppar av bussen som kommer det en skum bil med okänd ursprung körande bakom mig, den kör sakta förbi och de två männen i bilen gör några gester med händerna. Jag tror då att dem bara vinkar lite så vinkar glatt tillbaka. Sen stnnar bilen!!! (vill tilllägga att jag bor mitt ute på landet och att det är väldigt sällan man ser ett främmande ansikte) Dem frågade iafall på nått konstigt språk vägen till en adress som dom hade på en lapp som de pekade på. Jag försökte då förklara på svenska/engelska/teckenspråk/estländska vägen till denna adress som jag inte hade nån aning var de låg men chansade och peka mot Sundborn.  Heheeee fast de förstod ändå ingenting för jag sa fortsätt på denna väg och de första de gjorde vara att vända om så antar att mitt teckenspråk inte var tillräckligt tydligt. Nu ska jag äta den goda maten min mor tilllagat. Puss och Kram hälsningar Sofia Mossberg
 


Tror Bonzy börjar tycka jag är en aniiiiing dryg. Kolla blicken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0