hej trötta måndag



 
 
Idag är det Måndag. Min hatdag nummer ett! Anledningen är att jag har spanska 4 i 3 timmar och slutar 16.30... Igår gjorde jag min årliga städning av rummet. Det sker max en gång per år och kände att det började bli dax men nu är det rent och skinande. Får se hur länge det håller. Var även på shoppingtur med Erika. Hitta masssa bra saker. Två höstjackor, mysig hösttröja och lite smink och annats småttt och gottt. Måste även berätta om en skum sak som inträffat mig. Detta var första helgen på typ hela sommar som jag kunde ta två låååånga sovmorgnar för var helt fri från tävlingar och grejer. På lördagen vaknade jag 6 (!!!!!!) och Söndagen kl. 7 (!!!!) av mig själv liksom. Jävligt irriterande. För har vart skittröttt hela tiden. Sen idag hade vi också lite sovmorgon och börja 10 då vaknar jag kvrt över 6 man bah WHAT THA FUUUCKK!!!! AJa snart går bussen till skolan. ha en fin måndag puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0