SKOLSM

Har haft en riktgt grym helg med bästa FIG:et! Vi åkte då buss ner i till Växjö Torsdags ( 8 timmar!!!!) men det gick rätt fort ändå. Tävlingarna började på Fredag men då hade inte jag någon gren så jag bara hejjade på alla andra då. I år var vi utklädda till cheerleaders/amerikanska fotbollsspelare och på invigningen körde vi en dans till We're all in here together som Sanna hade lärt oss i ett garage dagen före haha. Vi var iafalll lätttttt snyggast av FIGen!!!! Sen på Lördagen hade jag häck och uppnåde mitt mål att springa under 14 sekunder :D 13.97 i försöken och 13.90 i finalen så det var jäkligt skoj :):) Kom tvåa på det, sen körde vi även stafffeten som vi kom fyra på tror jag! På kvällen var det tacobuffé och föreläsning med självast Carro Clüft. Mycket inspirerande! Efter det ockuperade Falu FIG poolen på hotellet och hade poolparty med våran bergsprängare. Haha det var skitkul och vi lyckades även göra översvämning på hela botten våningen då vi dansade som galningar till gandalfstyle hehhheeee. På söndagen körde jag höjd där jag persade med 1.62 och kom trea vilket va rlite överraskande. När alla tävlingar var klara åkte vi hem igen och kom hem runt 1 inattt. Falu FIG tog iafalll flest medaljer av allla figen så vi vann den icke existerande poäng tävlingen :D:D Här kommer lite bilder. Ska lägga upp fler sen när jag får bilderna från löken och även filmen från vår lilla dans.
 


 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0