UNGDOMSFINNKAMPEN

Haft en feting grym helg på ungdomsfinnkampen i Göteborg. Häcken gick braaaaa. Jag persade med 5 hundradelar ner till 14.10 så de kändes göttt! Trodde jag skulle va skitnervös innan loppet men var lugn som en ko och jävligt taggad bara så de va skönt. Orkar inte berätta om helgen i detalj men de va kul att få tävla i sverige dräkten och känna stämningen inne på Ullevi. Igår när Carolina Clüft sprang sitt sista lopp i staffet var de sån sjuk stämning inne på Ullevi och de va helt galäääääät :) Här kommer några bilder från helgen. Kanske lägger upp en video på loppet senare när jag kommer på mitt youtube lösenord. Heeeehhhheeee puss o kramaft










 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0