VILOVECKA

 
Hoj! Denna vecka är den årliga viloveckan då vi har träningsfritt i hela 7 dagar (!!!!!!!!!) UNderbart! Fast måste medge att jag faktsikt inte gillar det. Saknar att svettas runt i den lökiga friidrotts hallen varje dag och de blir lite rastlöst.(dålig svenska) Förstår inte vad människor som inte tränar gör?!! Tänker alltid att sånna personer borde va jätte smarta i skolan för att de har jätte mycket tid att plugga,,,,, men så är det nog inte riktigt. Idag har vi iafall haft en liten vandring med vår träningsgrupp upp på jungfruberget. Mycket trevligt! Nu sitter jag och skriver lite på en svenska uppgift. Käkar även chokladbollar. Har tjockat så jävla mycket denna vecka, känner att man ska passa på innan uppbyggnadssäsongen börjar. Fast man kankse borde göra tvärtom?!!! Vill även talat om att jag lyssnat konstant på mumfords nya album sen det släpptes och min favorit låtar nu för tillfället ( de ändras hela tiden) är dessa:
 
 
 
Imorgon får jag även träffa mina älsklingar. som jag saknat dem!!!
 
en bild på nästa alla oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0