MIN ARTONDE FÖDELSEDAG

 
Igår fyllde jag 18, så är vuxen nu. Började mitt nya vuxen liv med att skriva på en ledighetsansökan helt själv :) Kändes mycket bra. Okej tillbaka till min födelsedag. Jag och Viktor blev som vanligt firade på morgonen med skönsång, presenter och lyxfrulle. Åkte sedan till skolan där jag blev ordentligt överraskad av mina kära vänner som hade satt massa ballonger på mitt skåp och gömde sig inne på toan och hoppa sen fram och sjöng och gav mig blommor, chokladbollar och en enorm burk med enbart mitt favoogodis :):) Blev superförvånad och jätteglad!! Dem är så himla bra!!! Sedan hade jag en nästan helt vanligdag i skolan innan jag åkte ner till stan med Olsson och träffa Amanda, Julia och Hanna. Vi fikade och fick även en ros och choklad av Amanda ::))) (Vi ska ha riktig present utdelning nästa Lördag för mig, Sanna och Erika eftersom vi fyller så nära.) Sedan kom även Lollan, Sanna och Erika ner så hängde på Waynes i typ 4 timmar innan jag mötte upp min broder, mina päron och min mormor för lite födelsedagsmiddag på Bichop Arms. Viktor beställde in sin första öl och spillde sedan ut hela över mig, men kvällen var trevlig ändå. Mådde dock inte så bra då jag var lite sjuk och blev sjukare under dagen.

(OBS! jag och viktor delar inte säng, men han eller jag förflyttar oss till varderas säng när vi blir väckta på morgonen för att kunna firas tillsammans)
 

 

 
 
Klockan fick jag i present, superduperfin! Fick dock inte Lamborghinin jag önskat mig :(
 
Idag började dagen med körkortsteoriprov, hade feber hosta och snuva men kämpade mig dit och fick godkänt :D YEeeeeyyyyyyyyyyYYY, så jävla fucking skönt!!!!!!!!!! Hade tänkt träna efter vilket mitt tränare strängt förbjöd mig till då han hörde min röst. Ska ju till stockholm och tävla i helgen och vill verlkligen va med så de suuuuuuger att va sjuk just nu. Ikväll blir det släktfest för att fira mig och mina två bröder då vi alla just fyllt år. Och idag spenderas dagen med dessa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0