SPORTLOV

 
Nu har vi sportlov. I helgen var det IJSM gick bra, persade och kom tvåa. Okej lät inte så glad över det men är svårt att uttrycka glädje i text. Är iafall glad.  I övermorgon åker jag till Italienska alperna med familjen för att åka slalom. Ska bli kul. När jag kommer hem kommer våra isländska utbyten(låter fel) hit, fast jag kan bara vara med sista dagen, vilket är bra för då ska vi ha avsutningsfest och allt innan är bara drygt. Jag är trött och orkar ej skriva. Här kommer bilder från vår resa till Island i höstas som jag borde lagt upp någon gång. puss kram godnatt

 
okej nu cp a sig datorn och vägrar lägga ut fler bilder så kan lägga till dem när de fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0