2013

Hej. Imorgon är sista dagen av ledighet innan skolan drar igång igen. Känns hemskt, men ändå lite skönt på nått sätt. Återgå till vanliga rutiner äta, plugga, träna, sova. Har haft ett väldigt bra lov så känner heller inte den normala lov ångesten över att man inte gjort ett skit. Haha har haft fullt upp varje dag. Hade dock önskat att jag pluggat lite mer, speciellt körkortsteorin som jag börjar känna lite stress för. Men äschhhh på lov tycker jag att plugg inte är prio ett. Måste även tillägga att jag hade ett toppen nyår med världens bästa vänner.
Är så tacksam att jag har er.
 
Här kommer lite blandade bilder från mitt jullov.
 
 
 


 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0