hej

hej bloggen. blir alltid lika fundersam när jag, vid de ytterst få tillfällena, loggar in här och ser att det faktiskt existerar några fåtal kämpar som läser min blogg. varför??????!! den suger pung. nej så ska jag inte säga, KÄMPA PÅ HÄNG I! men tänkte faktiskt försöka bättra mig lite, om jag orkar. mitt liv rullar på braaaaa, snart är det vår och längtar så in i tusan. behöver lite sol och bvitamin känner jag!!! eftersom tävlingssäsongen är slut är jag ledig för det mesta på helgerna vilket är såååå skönt. imorgon ska jag träffa några av mina efterlängtade kompisar, ska bli så trevligt. sedan ska jag nog hänga med olof resten av helgen, förhoppningsvis få lite plugg gjort och juste måste även införskaffa mig nya skor, det är KRIS!! värre än ni kan förreställa er, svär. just nu sitter jag iafall i sängen och pluggar matte, men är såinibomben trött så ska nog sova. några kassa webbcam bilder som beskriver min trötthet för tillfället


 
såhär blir typ alltid resultatet när jag försöker ta lite fina egobilder. hahahhh asså dessa två miner, eller ögonminer, är nog de vanligaste från min sida på kort. är typ världens mest ofotogeniska människa och ser alltid  superdrogad ut


Kommentarer
Postat av: anonym

kämpa på!!

2013-03-19 @ 10:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0