ANDRA ADVENT

I helgen jobbade jag Lördag och sedan hade Olofs föräldrar 50års fest. Mycket trevligt! Det blev ganska sent så i Lördags sov vi ut länge innan vi far hem till mig och bestämde oss för att baka Lussebullar deluxe. Som vanligt när jag och Olof bakar blir slutresultaten inte sådär supervackert, men dem blev goda iallafall och det är ju det viktigaste! hehe.. På kvällen var vi på lite födelsedagsfirande hos en granne och såg sedan filmen Gone baby gone. Den var inte så bra faktiskt! Idag har jag käkat god lunch med mor min, sedan tränat med magen full av friterade kycklingar (ej att rekommenderas) innan jag hetsduschade utan handduk (har blivit proffs på det vid det här laget) och skynda till jobbet. Detta pass har gått fort och slutar om ca 1.5h. Då ska jag hem och kolla paradise och äta de goda bullarna som jag drömt om hela dagen.     
 
Glömde såklart bort att ta bilder medans vi fortfarande var fina (som den rutinerade bloggaren jag är)  men här har vi några mitt i tandborstningen kl.03.00.
 
 
 
Och en bild på de fina bullarna vi gjorde, tog kort på den fina plåten :)
och en från dagens lunch.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0