HEJ

Hej blogggen. Snart är det Jul och ett nytt år. Och snart flyttar jag till USA. Bara tre veckor kvar nu (!!!!!) har alltid känts som jättelångt fram men nu är det snart. Är jättetaggad men börjar även få lite separationsångest..... Ajjjjaaaa nu sitter jag på jobbet och trycker i mig bananer för att jag är så hungrig. Min mage kurrar...  Jobbar hela denna vecka så dagsrutinen är träning + jobb + sov. Men jag klagar inte för jobbar bara fram till jul sen är jag ledig 2 veckor innan jag far iväg. Har noll julkänslor, hatar detta väder!! Vill ha en meter snö och minusgrader så man kan göra lite roliga saker som att åka skidor och slalom och skridskor och åka pulka och bygga snögubbe och ha snöbollskrig och bara att det är allmänt fint och mysigt ute. Just nu är det bara grått och fult och bläääääääää...!!!! MEN enligt väderprognosen ska det snöa 5mm på julaftonsmorgon och va minusgrader hela nästa vecka:D:D så håller alla tummar och tår på att det stämmer. I helgen umgicks jag mestadels med min familj som det känns som jag inte hunnit träffa så mycket så det var sköönt. I freags var jag ledig så då åkte jag och min lillebror till stan för lite julhandel och har faktiskt det mesta kirrat nu!  lördags var det även någon slags träningsdag, så jag plus några till fick träna med en fransk coach som heter Piasenta och är mycket duktig. Det var roligt och intressant! Lite synd bara att han inte kunde engelska(eller att jag kunde franksa) för han snackade enbart franska med en.. så lite svårt att veta om han sa något positivt eller negativt eller vad han ville förmedla.. menmen. Här kommer lite bilder från helgens aktiviteter
 
jag mamma och moster plus lina och bonzy tog en mysig promenad upp på ett berg
 
 
 
invigde bävermössan och svettades som en gnu pga. den är sååååå varm
 
En bild på min lilla bebis när den var nytvättad och fin. Tror ej jag sagt det men jag och viktor fick den tidigare i höst vilket var väldigt välbehövligt. Dock ej det lättaste att dela med sin tvillingbror men det funkar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0