HELGEN + STOCKHOLM

Holaaa amigos. Igår var jag i stockholm igen för min intervju på amerikanska ambassaden för att fixa VISA, och mitt VISA blev approved :D såå skönt! har varit lite nervös inför det där för dem är så petiga och behöver 1 miljon dokument osv. men nu är allt (i princip) fixat och klart inför USA. Olof var också i Stockholm för han skulle på en kurs i Måndags så jag åkte dit i Måndags kväll och sen tog vi tåget hem igår tillsammans.Vi hann även med en god lunch på Vapiano, åt deras carbonara som alltid.
 
 
I Lördags jobbade jag som alla lördagar(.......) och sedan hade Julia och Ludvig inflyttningsfest i deras nya lya. Så jag Jullan och Paou( vi kom överens om att jag i fortsättningen ska stavas Pauline Paou istället för Paow, dels för att det är jättegulligt och även för att inte förväxla henne med paradise paow, som jag förövrigt hänger med ganska ofta(?!?)) lagade god mat innan Ludvig och hans kompisar kom. Inflyttningsfesten var kul, förutom att deras handfat och skåpet som handfatet satt fast i lossnade från väggen då Ludvig skulle raka sitt hår (jag sa att jag gått frisör i 3år och var proffs på sånt!?) och alla tryckte in sig och hängde på det i badrummet. Så det var väl kanske inte sådär jättekul, men vi lyckades fixa till en provisorisk lösning genom att ställa in alla stolar på badrummet. haha... Här kommer en drös egobilder från kvällen.
 
 
Här kommer en gullig bild på amandisen som jag facetima med och en gullig hund som jag vill ha.
 
 
Just nu sitter jag på jobbet och längtar tills denna jobbdag är slut. Är så hungrig! haha är alltid det på jobbet. Men idag kämpade jag verkligen för att få till en god matlåda för då blir jobbdagen mycket lättare, så gjorde kyckling i ugn med sannas marianad och pasta, morötter i ugn och broccoli till, men det blev äckligt..... Tog förlite marinad och glömde skala morötterna så dem smaka smuts :( blää... Tidigare idag tränade jag, körde ett ganska tungt sprint pass med mycket sprint, häck och lyftning men det kändes ganska bra. Nu orkar jag ej skriva mer. ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0