HALLOWEEN

Igår var det halloween.Min bestie Pökislökismökis (Erika) är även i stan över helgen :D:D Har saknat henne såå!! Vi tränade tillsamans igår, precis som old-times. Träningen tog cirkus dubbelt så lång tid som den brukar göra, haha, vi hade lite att snacka ikapp om. Efter det drog vi ner på stan där vi vandrade omkring lite för att Erika behövde införskaffa lite grejer. Vi var dock fett trötta så vi orkade inte gå så länge. Sedan far vi hem till Erika där jag powernapade lite, medan erika bestämde sig för vad hon skulle klä ut sig till. Vi körde på djurtema. Efter det lagade vi hemmagjord pizza och fixade till vår utstyrsel innan vi drog till Olof och förfestade. Efter förfesten hade väl kvällen inte så mycket mer att erbjuda. Hahaa.... Etage var översvämmat och har aldrig sett så mycket folk där utanför, så det var en smärre omöjlighet att komma in. Erika kom dock såklart in, haha, men vi gav upp efter att blivit söndermosade ett antal gånger. Så vi gick till meastro istället och sedan gick jag och Olof hem till honom.
 
 
Några gulliga grabbar kom och plinga på och körde bus eller godis, men vi hade inge godis så dem fick vår smarriga pizza :) Dem gissade va vi var, och trodde jag var en katt och Erika en halvzoombie HAHA...

 
 
 
 
 
 
 
Just nu sitter jag på jobbet och ska kämpa mig igenom denna arbetsdagen. Hade bara velat ligga i sängen och gosa hela dagen men nej hade öppning kl.9.. Efter jobbet ska jag med olof och hans familj till leksand och kolla hockey och efter det ska jag mysa med erika tror jag. Vill kolla skräckis och äta godis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0