HOLA

Hola amigos. Visst har jag blivit duktig på att blogga??!?!?!?! Har nog aldrig uppdaterat så har flitigt under hela min livstid som bloggare, som tro det eller ej faktiskt är väldigt lång! Började i november 2008  på min förra blogg som hette hhejsofia.blogg.se.(haha) Har dock satt lösenkod på den nu. Tror faktiskt det är mitt relativt nya jobb som är nyckeln till denna plötsliga motivation. Mitt jobb är faktiskt väldigt gynnanden för min obefintliga bloggkarriär! Är ofta rastlös och uttråkad och har för en gång skull tid att spendera framför datorn. Tycker ju det är ganska tråkigt att blogga egentligen men vill ju ändå göra det bara för att det är så kul att gå tillbaka och se och minnas allt man gjort. Jobbar stägning idag alltså till 10.. Idag tränade jag kl. 8.30 som varje måndag. Det gick helt ok. Eller häcken gick dåligt pga. min rygg men skivstången gick bra då jag persade i frivändning, tog 75kg :D så det var gott! Efter det far jag hem till ofiii och vi käkade lunch tillsammans och efter det åkte jag hit, där jag nu sitter. Ikväll ska jag kolla på ph.Schemat för morgondagen ser likadant ut då jag även då jobbar 15-22. på Onsdag ska jag träffa ett gäng brudar och käka middag tillsamans för att säga hejdå till Jullan som flyttar hem.. :( Alla lämnar verkligen falun, det känns lite sorgligt! Som tur är ska ju jag också snart iväg, om mindre än 2månader nu!
 
Igår firade vi farsdag. Jag lagade trerättersmiddag åt min kära far med lite hjälp av min tvillingbroder(vår lillebror ville ej bidra...) Vi lagade en rombomb till förrätt, ryggbiff, rotfrukter i ugn, sallad ooch bea till huvudrätt och chokladpannacotta med daimcrunch till efterrätt. Här kommer lite vackra bilder på den goda maten:
 
 
 
 
och min fancy outfit för kvällen.
 
Nu skall jag gå och äta min matlåda, är så hungrig!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0