LONDON

I fredags(supertidigt!!) åkte jag och min kära moster på en trip till London över helgen. Hade fått en liten weekend av henne i studentpresent, och har aldrig varit i London så vi bestämde oss för att åka dit. Vilket jag är glad för!! Räknade ut att det var min nionde(!?!) utlandsresa för iår, haha sjukt. Har varit i Nairobi i Kenya för att hälsa på Sanna och spela in reklamfilm, i Paris med Olof och hans familj,i Kroatien på träningsläger, i Cypern på studentresa, i Tyskland för tävling, i USA med familjen, i Norge för att skjutsa mina besties när dem flytta dit, Spanien med Olof och nu London. Har inte ens tänkt på att jag rest mycket, men haft ett mycket händelserikt och bra år på den fronten. Älskar att resa!
 
London var i alla fall en super mysig och trevlig stad. Älskar britter! eller iallafall deras dialekt, ååh det är såå fint och gulligt!! Vi åkte upp i London eye och vandrade omkring en massa i stan på olika ställen, shoppade ganska mycket, åt massa gott, såg Gone girl på bio och hade det allmänt gott och trevligt! Det var massa julpynt överallt och julmusik spelades i de flesta affärer. Fick värsta julkänslan och det kändes snarare som 15 December än 15 November. Sypermysigt! Det var jättemycket folk överallt och hela tiden, trots att klockan var liksom halv 1 på natten var gatorna fyllda med folk. Men jag gillade det! Kommer definitivt återvända! Här kommer lite bilder 
 
 
igår när jag kom hem var jag helt slut så tog en lugn myskväll med tacos, skedning med bonzen och off och maria lang! GOS!! Imorse var olof ledig och jag börja jobba 3 så vi snoozade läänge, gick promenix med bonzy och sedan tränade tillsamans. Håller på med Olofs omskolning till friidrottare, han gör framsteg!! Nu sitter jag på jobbet as usual och käkar mandarin (intresseklubben antecknar) puss och hej
trippelskedning
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0