STOCKHOLM

 
Heeeeeej. Blev ett litet break i min kontinuerliga uppdatering, men nu är jag back on track. Håller på för fullt med allt som ska fixas inför USA i nuläget. Det är såååååå mycket!! tar seriöst aldrig slut med papper som ska fylllas i och brev som ska skickas osv.osv...... Men igår fick jag äntligen mitt antagningsbrev om att jag kommit in på skolan och mitt I-20  :D så det var skönt då kan jag börja fixa VISA!
 
I fredags så träffade jag Julia och Hanna. Var i Julias nya lägenhet för första gången, den var superfin. Sen åkte vi till stan och åt lunch på den italienska resturangen Buissmo tror jag den heter?! Älskar italiensk mat och åt en supergooo pasta. Julia åkte sedan iväg för att jobba och jag och Hanna åkte hem till henne. Vi kollade på She's the man for 112:e gången, hha men den är så kul.
 
 
Efter det hämta Offf upp mig och vi far mot Stockholm där vi spenderade helgen. Fick bl.a en helg i stockholm av han i 19års present (10månader sedan hehe) men vi har ju oftast haft tävlingar eller matcher på helgerna men nu hade Olof match i Stockholm så vi passa på! När vi kom fram var vi superhungriga så då gick vi direkt till Oleary's där vi käkade innan vi  gick hem och kollade på filmen Elvis and Annabelle. Har aldrig sett den förut faktiskt, men den var lite söt och mysig sådär. Olof somnade efter cirkus 5min dock, haha brukar alltid vara tvärtom men jag sov hela bilresan så var pigg.
Vi bodde hos hans syster Anna och på lördagen åkte jag Anna och Andreas ut och kollade på offfs match. Dem förlorade tyvärrr :/  Sedan lagade vi tacos och sedan gick jag och olof på den nya Hungergames filmen. Har längtat såååå efter den!! Och nu får man vänta 1år till på nästa.. Men den var iafall grym! Vi var i en stor biosal med 600 platser och det var fullsatt och vi satt ganska långt bak så det blev huuur varmt som helst. På söndagen hade vi tänkt käka brunch i kaknästornet men vi insåg att det var julbord.. blää, så vi gick till Mocco cafe istället och åt en supergod brunch där. Sedan vandrade vi omkring på stan. Vi letade i varenda H&M affären efter en kappa jag bestämt mig för att jag ville ha, men den var slut i varje. (Hittade den dock i falun igår, så köpte den där istället) Efter en heldag på stan far vi hemåt.
 
Nu sitter jag på jobbet, multitaskar programmeringsplugg, bloggande och jobb ;-) och längtar till middagsrasten, är sååå hungrig. Juste idag var det sol ute!!! Känns som man inte sett den på evigheter. Så sprang löprundan på träningen utomhus idag, så mycket skönare att springa i sol än blåst och regn! 
 
skulle ta en selfie och fick precis syn på ytterligare en H&M butik i jakten på min kappa haha därav bilden
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0