TRÖTT

Jag är trött. Sitter på jobbet och käkar mandarin och längtar till sängen <3 <3 <3 Längtar även efter pepparkakor med smör på, amanda sa att hon åt pepparkakor så då blev jag jättesugen på det. Så  himla gott med smör på! Skulle egentigen inte jobbat idag men fick ett sms när jag vaknade om jag kunde komma in och jobba förmiddagspasset. Sedan var även hon som skulle ha eftermiddagspasset sjuk så tog det också. Slutar om 1h iafall och då ska jag gå till hallen och träna... Bävar lite för promenaden till hallen då det ser svinkallt ut ute, fast fint! Det snöade till och med lite idag, såååå koseligt! Koseligt betyder mysigt(tror jag haha) på norska, det har mina norskingar lärt mig. Tycker det är ett bra ord. Bävar även lite för träning, är inte så tagg pga. är trött efter 11h jobb och för att jag enbart käkat naturlig yoghurt idag då jag ej han fixa matlåda och det är rätt äckligt när man inte har något till. Efter träningen ska jag tvinga olof att vi ska åka och handla pepparkakor iafall :):) Imorgon och på lördag ska jag jobba, och på lördag kväll har Jullan och Ludvig inflyttningsfest i sin nya lägenhet, och då ska även vi fira att paow har fyllt 20 så vi ska göra massa goaa drinkar! Känns som jag inte varit ute på en evighet, men det kanske är bra det för nu i December så blir det ju ganska mycket i och med juldagen, nyår plus veronica maggio nästa helg och sedan funderar jag även på att åka till Stockholm på Lucia och festa med pökis och kanske Julia som nog ska dit då. Har träningshelg då, men kanske kan åka efteråt. Det vore skoj!! Har faktiskt bara varit ute i stockholm en gång (etage forever) och det var jättekul förutom att jag gick hem själv i natten barfota i minusgrader grinandes för att jag hade cp ont i mina fötter och tappat bort mina kompisar. Haha hade världens nageltrång som jag senare opererade, och hade världens ooskönaste klackskor(smart val I know)  plus att mina vänner försvann. men som tur var kom Amanda och Daniel i en taxi just då så fick åka med dem. Haha den kvällen var så urkaosad, men kul! Tycker dock etage kan va skönt ibland (även om det egentligen är trött och urtjatat!!)  för där är inte vakterna översittare och man kan vara hur som helst för ingen bryr sig. Här kommer några party snapshots(säger man så i bloggvärlden??!) från sommaren.
 
 
Roch N Roll! Haha älskar denna bil!! saknar er mina små partypinglor <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0