meningslöst inlägg

hej alla faNS. Okej det där var inte meningen råkade komma åt caps lock! Nu kom jag att tänka på när man gick typ i 6an-7an och hela tiden skulle skriva typ MeWs MeD BezTizaRna IdaHH DåeHH, HanNi, AmewLI, JulLipullIan, AmanDi, Pöki osvosv.. alltså WHY??? Det där ska alltså betyda Mys med bästisarna idag då, hanna, amelie, julia, amanda och erika. Coolast var om man blandade stora och små bokstäver, la in h,w,z så ofta som möjligt och helst flera på rad . Och alla i mitt s.k. CD gang (vi gick i C och D klasserna på brits)hade fjortis smeknam där alla skulle sluta på iiiiiii. sofiiiiiii, hanniiiiiiii, amandiiiiiiii. För att inte tala om alla gubbar xD,xP :p (a) :::::)))) kollade igenom min bildagbok nyss (jaa jag sitter på jobbet och har tråkig..), och tyvärr (eller som tur är!) så rensade jag den för länge sedan från alla brutalt fula pinsama fjortis bilder. Men typ en månad har jag lagt upp en bild på en blomma varje dag och skrivit exakta vasd jag gjort hela den dagen????!  som att någon vill veta.... satt även och kollade igenom julias blogg och hittade lite fina bilder, så här kommer en drös från en tid för väldigt(!!!!) länge sedan
 hanni och jullanpullan nu (Y)
gullig bild på mig och lisa,hheh den ända jag har på den här datorn
ligger nu under täcket och äter glass
kan bara säga blääääää, det är det änd jag ätit på 5 dar nu
och man kan kan ju säga att jag har tröttnat på det nu
ge mig cheesburgare och pommfritttt!!!!!
:)
Här fick ni en drös fjortisbilder på mig och mina vänner. Saknar faktiskt denna tid och vårt gäng (haha det låter så töntigt) jättemycket! Även om vi fortfarande alla är vänner så bor ju alla på olika håll och det blir ju att man inte träffas så ofta, vilket är trist!
 
Jajaaaa liten fin flashback sådär. Back to nutid. Just nu sitter jag som sagt på jobbet, dricker varm oboy och kollar på Sveriges mästerkock. Ja ni hör ju, mitt jobb är rättså chilll :) Idag stänger jag kl. 8 så det är skönt, vi brukar stänga kl. 10. Det värsta med mitt jobb är att stänga, för det är så läskigt! Eller så är det jag som blivit en liten fegis. Men man är liksom helt ensam, och så ska man gå ner i källaren och plocka ihop och släcka osv. och så låter det massa konstig ljud!!! Olof brukar alltid komma hit så han timar in att han är här när jag stänger men idag har han innebandy träning så då måste jag stänga helt själv.... iih är lite nervös. Nejdå nu ska jag sluta fjanta mig. Hade ju tänkt blogga om balen men får göra det nånannan gång för måste ha alla bilder på min dator. Kan väl berätta lite om mitt liv istället då, för det är så intressant.. Mitt liv just nu är jobb, både på fysio och lite på standardbolag, och träning! Däremellan hinner jag även med lite gos med goa människor. Dock så har ju de flesta av mina kompisar flyttat härifrån...... Klarar mig seriöst inte utan min bästisar. Är så van att träffa dem varje dag och nu träffar jag dom typ aldrig.. Men imorgon kommer sanna och amanda hem :D:D och nästa helg kommer erika hem :D:D åhhh längtar så mycket då ska vi bara gosa. Jag och erika är även taggada på att fira halloween nästa helg och har spånat lite på utklädnad. Är fett taggad på att gå all-in på en halloween utklädnad. Vill klä ut mig till en sexig giraff.
 
 
Annars så har jag fått erbjudande om stipendium på några skolor i USA. Har ju hållt på och sökt och pratat med massa coacher sedan förra hösten och valde Syracuse University som är ett Universitet i staten New York. Valde det för att dem har en duktig häckcoach och för att skolan även är bra, inte bara idrottsligt, utan även akademiskt vilket jag också tycker är viktigt!  Så kommer alltså börja där till vårterminen, så åker dit precis efter nyår. Ska bli så roligt! Har ända sedan jag varit litet velat åka till USA och plugga på college och nu får jag göra det samtidigt som jag får träna friidrott och vara en del av ett collegeteam. OH I am so excited!! skoja, försökte leka lite paradise ylva. Är lite prrig också kommer sakna min offff, vänner och familj, för att inte glömma bonzy!!! så mycket. Men känner att ibland måste man ju få göra det, annars kommer man ju bara anpassa sig efter vad alla andra vill, och bor. Och juste, Syracuse blev även vald till bästa party skolan bland alla universitet i hela USA förra året. Haha synd att jag åker dit för att tävla friidrott...
 
Nu tror jag vi har kommit till ett slut på detta värdelösa inlägg. Juste, en sak till! När jag åker till USA har jag tänkt bli en serious blogger så måste börja träna lite på det. Speciellt på lite mer regulbundna och sammanhängande inlägg, intressantare innehåll och lite bättre skrivning.(Lovar, skriver inte så här slarvigt i vanliga fall)
 
Här kommer lite fina bilder på syracuse univeristy
 
 
 
Hasta la vista 
 

Kommentarer
Postat av: HS

Åhhhhh jag saknar också det där!!!!!!

2014-10-30 @ 00:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0