Serious blogger

Hej igen. Tänkte att eftersom jag ska bli en serious blogg inom snar framtid, och därför behöver börja träna på det som jag skrev i förra inlägget, (framförallt lite mer kontinuerlig uppdatering) så börjar här med min träning och inskolning till att bli en serious blogger. Sitter just nu på jobbet och det är ganska lugnt för tillfället så tänkte passa på att blogga. Igår tränade jag först ett jobbigt pass, sprang trehundringar vilket jag typ aldrig gjort tidigare, men det gick faktiskt bra och var faktiskt(!!) rätt kul. Kanske ska skola om mig till 400m häck löparen ändå.. hehe fast nej, för långt! Träningen har faktiskt gått bra hittils denna uppbyggnadssäsong och är så glad över att vara helt frisk och utan skador så man bara kan träna på!!! Är så taggad på allt som har med träning att göra för tillfället vilket är en gooo känsla. Efter träningen så mötte jag upp Amanda på stan. Som jag saknat henne!!!! Så vi vandrade omkring på stan, för både hon och jag hade lite grejer vi var tvugna att köpa, fikade osv. Sedan kom även Sanna. Så götttt att bara få vara lite med mina norskingar igen. Vi hängde lite till på stan innan dem skulle fara hem och äta middag med sina familjer, så då hämta offf upp mig och vi far och handla lite god mat som vi lagade. Lövbiff, med klyftpotatis och rotfrukter i ugn med beaaaaa :):) MMMM de var riktig göttt!! Sedan hämtade Hanna upp mig och vi åkte och handlade lite godis på maxi(superrea på godiset!!!) innan vi far hem till mig, dit amanda och sanna även kom. Sedan hade vi mysiskväll och sleepover. Var tvungen att gå upp ganska tidigt imorse eftersom jag hade öppning. Nu hade jag tänkt dricka till mer cappuchino och äta lite godis som blev över igår :))))  
 
Här kommer lite random blandade bilder (as usual)
yesterdays outfit
 
Haha min första outfit bild någonsin.(Spegelbild kanske inte ens räknas??) Vet ej om jag kommer bli såpass serious blogger men vem vet :)
 
 
 
 
2 bilder fran igar (nanting hande sa jag ej kan gora bokstaverna som kommer efter z i alfabetet)
 
 
Här är lite bilder från förra helgen när jag plus familj+ släkt far till hunnebostrand för att fira min pappas födelsedag. Var jättemysigt, att bara umgås med familj i några dagar. Det hade regnat, och regnade typ konstant när vi var där så det var översvämmningar över allt, så det var svårt att ta sig dit och därifrån och man fick åka igenom högt vatten som var över vägen flera gånger. Lite häftig faktiskt, kändes nästan som man satt i safarijeep och åkte runt på safari i afrika. Har aldrig gjort det, men kan tänka mig att det känns så. Vi hade tänkt åka båt med det gick inte pga vädret, så vi hittade på lite annat istället. Vi åt b.la. hummer vilket jag börjat tycka om nu! Tog dock cirkus en timme för mig att få ut allt kött.. så får träna lite på det. Vi shoppade även lite, gick promenader åt go mat, spela spel och la puzzel. haha olof hittade ett puzzel med 1500bitar som han tvingade mig, mormor, moster ,kusiner osv. att lägga. Dock hann vi inte klart :(:( 
 
 
2 bilder paow skickade till mig från sannas kräftskiva förra året! haha var s[ ful!! ett under att jag kom in på etage den kvällen alltså, hade fått en sten i ögat så fick gå osminkad och mitt öga var helt rött och svullet= såg sönderdrogad ut! 
 

Kommentarer
Postat av: greg

inga bilder?! :(

2014-10-29 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0