Dubbelt Falun

Min tränare skrev precis till mig att det nu är dubbelt Falun i topp på Sverigelistan i häck. Hur grymt är inte det?!! Och ingen mindre än världsrekordhållaren Sussana Kallur ligger före mig, vilket är ännu grymmare! Haha, hon körde ju sitt första tävlingslopp på nästan 5år i helgen efter en massa skador+ en gravidetet. Så himla imponerande att ha motivationen och styrkan att göra det!
Sedan skickade även en kompis detta, och sa att jag nu var bland dem 20 bästa genom tiderna bland kvinnor på häcken, vilket jag inte hade någon aning om!
Vet att jag ser ut som en argsint björn med öppen mun när jag springer, men det är mitt raceface. OKEJ nu blev det ett litet skryt inlägg här, men kan va bra med lite egoboost ibland. Nu ska jag återgå till mitt intensiva kaffedrickande för att orka med den stora hög plugg som måste göras. Det jag har gjort hittils är att skriva på en papper vad som måste göras, längre än så har jag ej kommit...Bra sofia :/
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du behöver inte skryta. Tiderna talar för sig. Du är duktig och på min lista är du nummer ett. Grattis hjärtat - du är bäst! Plugga på- kämpa på! Kramar

2015-02-03 @ 10:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0