FETT TESTER & LEDIG TORSDAG


 
Idag är jag ledig då vi varken har träning eller några lektion. Egentligen skulle vi åkte till Ohio idag, men jag plus några till får åka imorgon istället då vi inte tävlar förräns på Lördag. Var ändå tvungen att gå upp rätt tidigt då vi hade fettester imorse. Var tredje vecka ungefär så måste man väga sig och sen kollar dem hur mycket fettprocent man har på kroppen genom att ta en klämma och mäta armar, mage, ben osv. Sen får man en utvärdering hur bra man ligger till. Tycker det känns lite onödigt men antar att det är bra i något syfte. Jag själv bryr mig inte så mycket om sånt där men vet att många, speciellt tjejer tycker sånt är jättejobbigt. Dem testar förövrigt typ allt här, saker jag aldrig testat förut. Gjorde ett test för att se typ D-vitamin nivån och jag hade jääättelåg (antagligen för att vi hade 2 soltimmar hela hösten?!!!!) så nu får jag ett stort piller en gång i veckan haha. Hade dock tydligen väldigt mycket hemoglobin så dem tykcte jag skule bli 10k löpare istället. hah skulle aldirg ske!!! Okej interessant att veta mina blodvärden.......
 
ROliga saker som hänt denna vecka. Hmmm i helgen hade jag ju tävlingsledigt så då åkte jag och min roomate och köpte massa behövliga saker till vår lägenhet, som t.ex. en TV :D Så det firade vi med middag plus film/plugg kväll hos oss. I söndags hade vi Sundaydinner med hemmagjorda burgare framför Grammys galan. Det var trevligt. Pluggade förövrigt såfort jag fick tid då jag haft 2 prov denna vecka, plus en massa inlämningar. Annars har det varit en vanliga vecka med träningar och skola. Pratade även med min kära Olsen idag, har inte träffat henne sen i somras!!!! Sjukt... Tiden går så fort här, snart har jag varit här 1.5månad(!??) Antar att det är bättre att det går fort än långsamt dock. Hade tänkt baka semlor idag tills jag läste att man ej kan baka semlor med torrjäst (vilket är det enda dem har här) så vet ej hur jag ska göra .( Kan ej leva en hel vinter utan semlor!!! Ska nog göra krabbelurer eller nått gott istället! Puss
 
 
 

Två från träningen igår. Fick nya spikes då dem andra sprack pga. mina breda fötter :/

Två fina från campus.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0