OHIO

I Fredags far vi till Ohio för tävling. Det tog lååååång tid att åka dit, men sov mestadels (som vanligt) så det var skönt. Vi bodde på en litet hotell som verkligen låg in the middle of nowhere. Ingen av oss visste riktigt vart vi var förutom att vi var i Ohio, som är ganska stort?! Men mitt ute i ingenstans hade dem byggt en gigantisk friidrottsarena med 300m bana runt, med 8banor runt(!!!). Det kändes nästan som man var utomhus och sprang, men riktig häftigt var det! Tävlingen gick väl helt okej, kan inte säga att det gick dåligt, men hade gärna sprungit lite snabbare. Kände mig bara trött i kroppen och hade inte rikitgt nån energi, vilket antagligen beror på att vi kört på ganska hårt med träningen sen jag kom hit. Men nu börjar vi lätta upp lite för att förhoppningsvis toppa formen tills om två veckor då det är ACC. Jag sprang i allafall 8.52 i försöken och 8.49, så är fortfarande jämn vilket alltid är skönt. Nu hoppas jag bara på ett drop :):)
 
Det var snöstorm så vi antog att vi skulle bli fast där en extra natt men då det klarna upp far vi hem ändå, vilket vi alla tyckte var sååå skönt! Alltid så skönt att vakna upp hemma och ha hela dagen hemma. Pga. snöstormen tog det ännu längre tid att åka hem... Men till slut landade vi i kära Syracuse. På söndag tog jag ikapp lite plugg jag missat, hade IA meeting och avslutade dagen med Sundaydinner.
 
Nu skall jag träna inför min presentation i Psychologi inför imorgon, åhhhh är så nervös, ska liksom stå inför en hel klass och inte nog med det ska jag snacka engelska (!???) wish me luck.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0