♥♥♥♥♥♥♥♥

Kom på att jag ej berättat vad jag fick för presenter på min födelsedag. Av min kära pojk fick jag en resa till Santorinin:D Blev såå glad!! Har alltiid velat åka dit för det verkar så fint, och älskar Grekland. Villl åka nu på en gång!!! Men vi får nog vänta tills i sommar när vi båda har lov, jag längtar sååå. Är lyckligt lottad som har en pojk skämmer bort mig med så fina presenter och får mig att känna mig som en prinsessa♥
 
 
Av mina kära bffs fick jag en sjärna. Alltsåååå, dem e för gulliga! haha fattade ingenting när jag öppnade mitt paket som dem förövrigt smuglat med mamma hit, men det är alltså en stjärna någonstans ut i ry mden som dem har döpt efter våra namn, så den heter Sofia Erika Amanda Sanna. Och så fick jag ett brev innan jag åkte och ett brev som hörde ihop med förklaring. Ni är för bra♥♥♥
 
 
Fick även ett försenat födelsedagspaket med posten idag med lite saker från min familj och familjen berggren :) Mitt första paket sooo exciting :):)
 
Åhhh jag önskar så att alla mina nära och kära kunde flytta in här med mig i  lilla studentrum för då hade allt varit ultimat! Saknar er alla så <3 <3 MEN, (vise sofia kommer in) jag antar att det är bra att känna saknad ibland för då inser och uppskattar man verkligen det man har. (fast det är jobbigt o plågsamt..)
 

 
 
Skypade i min nya mössa (ska bära den hela tiden tills VM är över) och körde gissa djuret, tror off försöker imitera en anka (?!?)
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kom mitt paket fram ??
Kram <3 saknar dig

Svar: Nej har ej fått nått paket från dig :( saknar dig också! <3
sofiamossberg.blogg.se

2015-02-06 @ 23:45:49
Postat av: Ulrika

Hej!
Har du fått något paket nu då??
Puss

Svar: Nej det har jag ej :(
sofiamossberg.blogg.se

2015-02-11 @ 05:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0