Tävling + födelsedag

 
 
 
I fredgs levde jag min sista dag som tonåring. Sorgligt! Men har nu acceperat denna stora förändring i mitt liv, och går nu vidare i livet som 20åring. Juste, skrev att jag var i Philadepia i förra inlägget, vettefasen vart jag fick det ifrån för jag var i Pennsylvania, men är allmänt förvirrad när det kommer till lokalsinne av något slag. Tävlingen i fredags gick bra. Jag kom vidare ändå till finalen och slutade tillslut 6:a med ett inte så jättebra finallopp. Men är nöjd då jag fortfarande sprang på bra och jämna tider, 8.55, 8.47 och 8.53 i finalen. Det var e tjej som sprang på 8.03(!!!) Men flera av dem som kom högst upp i placeringen var äldre, alltså ej collegeidrottare utan unattached som det kallas, men det var kul att springa mot så bra löpare! Min final gick vid 9 på kvällen, så då fyllde jag år i Sverige :) Och eftersom jag är född i sverige tyckte alla här att jag också fyllde år så efter tävlingatna åkte vi tillbaka till hotellet för att direkt kubba (bokstavligt talat) nån km till staden där vi åt på en resturang. Vi var sååå hungriga och beställde in tonvis med mat. Först beställda alla burgare, men då vi blev för hungriga i väntan beställde vi in förrätt efter förätt tills burgarna tillslut kom och de flesta redan var mätta... Hehe vi fick maten typ halv 12 på kvällen så det blev en rätt sen middag. Det avslutades med att servitrisen kom in med världens godaste kaka/efterätt och alla sjöng för mig :) Sedan kubbade vi mätta tillbaka till hotellet och däckade i sängen utmattade.
 
Dagen efter, alltså på min födelsedag ringde mina nära och kära och gratta mig. Fick också min första present av världens bästa pojk ♥♥ åh blev sååå glad!! Sedan väntade en lång och trång(!!!) hemresa till Syracuse. Väl hemma skypade jag med mina tre älsklingar i Norge och fick även världens finaste present av dem!! (Berättar om mina presenter i ett senare inlägg då jag måste plugga nu!!) Och med min mormor, och mamma och pappa och hela släkten där hemma som firade min broder (och mig i min frånvaro ) På kvällen var det tänkt att vi skulle fira mig med hela laget som vi taggat för hela veckan, meeeeeeeen, eftersom resten av laget var kvar och tävlade även i lördags och självklart blev försenade så dem kom hem kl. 1 på natten så får vi skjuta på det... Hade så gärna firat min födelsedag med alla mina nära och kära hemma♥ Men är ändå så glad jag får vara här och fått denna möjlighet (kliché) så tvingade mig själv att inte deppa ihop även om jag bara ville vara hemma just för min födelsedag.
Denna sönda har bestått av panikplugg, facetime, träning, IA meeting och superbowl party i Vickis dormrum. Nu ska jag plugga, eller kanske sova. Sömn är ju faktiskt väldigt viktigt, så tror ej det blir nått mer plugg idag även om det behövs. Åh har sån stresspanik över allt plugg just nu, hade glömt bort hur det är. Haha ett halvår utan plugg var sköööööönt. Godnatt
 


 
Shootout till två kära vänners grattis hälsningar <33
Godaste burgaren jag ätit (typ)
Saknar mina gosegryn
 
Min favvosmoothie efter träninen
 
Gjorde tacos till mig och tia igår. 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0