TISDAG

Hola amigos. Idag är det Tisdag. Idag är det även ingen mindre än min bästis Sannas födelsedag, grattis älsklings puff <3 Önskar jag kunde va med och fira med er!!
 
Dagen har ej bjudit på så mycket speciellt, träning i 3.5h timme imorse (...) så fick stressa till skolan. Tränigen gick förövrigt väldigt bra, persade på flygande 20m och tangerade mitt pers i frivändning :)))) I helgen har vi tävlingsledigt, eller typ bara jag och 2 till, resten ska tävla. Fast det behöver jag verkligen känner jag då jag måste prioritera plugget nu. Just nu är vi inne i en "allt på en gång" period, med 2 stora exams och ett quiz på en miljard saker och massa uppsatser och läxor att lämna in. Läser ju psykologi vilket jag tyckte skulle bli jättekul, då jag läste det på gymnasiet och det var ett av de roligaste ämnena tyckte jag, men denna kurs är mer biologi än psykologi och man måste kunna alla delar av hjärnan, nervsystemet, ögat osvosv....... :/ Tycker inte ens om biologi.... Så försöker trycka in så mycket som möjligt i min lille hjärna för tillfället. Nu skall jag återgå till det, önska mig lycka till. Bjuder på två egopics från dagen och lite foodinspiration (haha jag försöker!!)


Kyckling i ugn med min favvvoosås
 
 
 
Nån weird blandning på saker som fanns i kylskåper och tortellini med ädelostsås
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Maten ser läcker och nyttig ut!

Svar: Tack mormor :*
sofiamossberg.blogg.se

2015-02-04 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0