20

På lördag fyller jag 20 tydligen. Trodde helt seriöst det var nästa vecka men nej. Är jätteotaggad på att ej vara tonåring längre, och på att fylla år. Dels för att vi är på tävling heeeela dagen så kommer ej kunna fira något specielt, plus att dem flesta här inte ens vet att jag fyller år då och vill helst inte vara en sån som "Bara så att alla vet fyller jag år idag" haha. Första födelsedagen jag firar utan min tvillingbror dessutom, kommer kännas ensamt att fylla år helt själv... Men jag och mina bffs har planerat att vi alla ska ha en fet fest i sommar då vi ska fira att vi alla fyllt 20. Iafall om nån av mina päron eller nån annan god själ undrar vad jag önskar mig så önskar jag mig:
  • Ett par hörlurar
  • Ett par träningsöverdragsbyxor från Nike som jag kan ha över tightsen så jag slipper frysa ihjäl i väntan på buss osv.
  • En väska, då min gått sönder och jag släppar runt på min stora 3kgs skolböcker plus träningsskor varje dag
  • En resa till maldiverna eller annat varmt land med vita stränder och turkost vatten
  • En hundvalp
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster Ulrika

Tussungen! Vi firar dig här hemma och tänker på dig jättemycket. Kram

2015-01-27 @ 09:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0