HEEEEEJ

Hej förlåt mina kära bloggläsare för att jag inte uppdaterat så flitigt. HAHA vem försöker jag lura. MEN jag bloggade faktiskt typ i förrgår men det försvann bara?!?! så irriterande. Men nu är jag här igen- Jag och Tia sitter för tillfller på Goldestein som är själva "centrumet" på south campus dr vi bor, vi bor jättenära så det är najs. Vi har tvättat så sitter nu och väntar på att kläderna ska torka. har pluggat lite också för har redan fått massa plugg.. Men vi är lediga på Måndag för att det är nån konstig Martin Luther King dag så net är sköööönt! Imorse lämnade vi New York klockan 7 och när vi kom hem så hade vi träning direkt. Tävlingen igår var STOR. Har aldrig varit på en tävling med så mycket människor. 80 tjejer sprang häcken (!!!) haha brukar va typ max 8 på tävlingarna hemma så det är lite skillnad. Jag tävlade som sagt inte utan värmde upp och sprang lite över häckar som träning. Blev dock supertaggad på att tävla när jag såg alla andra. Fast var nog bra att jag väntade lite för känner mig fortfarande seg i kroppen... Men det var stor skillnad mot tävlingarna hemma! Man fick stå i kö typ 10minuter mellan varje uppvärmningslopp så vi var tvugna att börja värma upp typ 2h innan.. Men det gick bra för alla andra. En tjej som tränar med oss men som tagit exam från SU sprang 60m på snabbaste tiden i världen i år! Hur sjukt är inte det!! Hon sprang på 7.17 vilket är helt jävla brutalt. Haha! Men det var kul. Ikväll ska vi laga tacos, MUUUMS sen kanske jag ska på fest på main campus med några i teamet. Får se hur jag gör då jag har tävling nästa helg så ska verkligen inte dricka och känner mig ej så tagg. Men det är en freternity som har festen. Ni vet sånna där greek house som man ser typ i amerikanska filmer (haha) dem har jättemycket sånt här, fettt cooolt! Ser precis ut som i american pay :) Men vi som är athletes får ej vara med i soroitys eller freternitys :/ Nu är min tvätt klar så ska hämta den. ADIOS AMIGOS Juste träffade dennis på tävlingen också°!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0