LEDIG

Idag är jag ledig! Har inga lektioner och har till och med vilodag från träningen :D såå skönt! Har dock massa plugg som måste göras.. Men fick iallafall sova ut lite så det var skönt. Ska snart ta bussen till campus för att ta en flu shot, alltså nått vaccin så man nte får magsjuka vilket jag verkligen inte vill ha! Sedan ska jag äta lunch med den enda svensken på Syracuse (tror jag) förutom jag. Jag träffade honom igrå när jag kubbade till bussen, han spelar fotboll här och är också helt ny. Ska bli skönt att prata lite med en svensk. Älskar att prata svenska <3333 Haha det är så enkelt!! Hatar när jag ska förklara svåra saker på engelska, speciellt på träningarna när dem frågar typ varför jag har ont i ryggen och jag ska förklara att mitt bäckenben brukar bli snett när jag gör så och så blabla. aah ni fattar, fastnade på bäcken benet för vad fasen heter det??? Sedan ska jag gå till biblioteket och plugga heeeela dagen, så min plan är att få allt gjort! Vore skönt. Ikväll kommer också vampire diaries tillbaka så då ska jag kolla på det, har längtat.
Juste skrev fel på min adress tidigare också, min rätta adress är:
321 Chinook drive, apartment 2
Syracuse, New York 1321
 
Två bilder på god mat jag lagat de senaste dagarna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0