Måndag

Måndag igen. Sitter just nu på Goldstein och väntar på min tvätt som torkas. Har precis druckit världens stösta ice coffe så är jätte kissnödig men orkar ej gå på toa. När jag tvättade hällde jag i tvättmedlet i fel behållare, då det var tre stycken och jag hade ingen aning så gissade bara på en.. Så mina kläder blev bara sköldja. Fräscht! Men orkar ej tvätta om dem.... Sedan läckte hela tvättmedlet ut i min kasse som jag tänkte bära tillbaka mina rena, eller ej så rena, kläder i.... Och det är snöstorm ute! Det har snöat konstant hela dagen så det är en omöjlighet att se när man går. Nu måste jag fortsätta plugga då jag har tusen saker som måste göras innan torsdag då vi reser iväg. Juste har fortfarande på mig träningskläder från träningen kl. 9 imorse då jag ej hunnit duscha. Haha är så äcklig......
Åhhhh hur underbart vore det inte med lite sol och värme just nu??? Behöver d-vitamin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0