Martin Luther King Day

Idag är det Martin Luther King day här i USA. Pratar just nu med Olof som upplyste för mig att Martin Luther och Martin Luther King inte är samma person! Har allts levt i en lögn i hela mitt liv... Och jag som skröt om mina kunskaper för tjejerna på träningen indag om Martin Luther (king?)och protestatismen. Dem ba ahaaa det visste jag inte. Haha fail :/ Olof bad mig även göra lite mer styckes indelning och kolla över min stavning bättre, men får se hur det blir med den delen. Ska försöka! (Börjar nu)
 
Idag var vi alltså lediga pga. Martin luther king, tack! Vi hade träning 10-13.30 idag och efter det käkade jag lunch, och sedan åkte jag och Tia och handlade ännu mer mat. Vi har även städat vår hall och köket som var så brutalt skitigt och äckligt så nu är det fräscht igen :):) Träningen gick ganska bra och är så taggad till på Lördag när jag får tävla för första gången! Ska snart laga middag, tänkte göra min favorit lax som är lax med chevre ost plus typ sötpotatis till. Sedan ska jag plugga matte då jag har prov imorgon, plus kolla gossip girl! Har redan kollat alla säsonger en gång men det var så längesedan så har börjat se om dem nu bara för att alla i laget ser det. Men är besatt igen, inatt drömde jag till och med om det. Creepy!
 
Igår chillade vi sedan hade jag tutor session och möte med en IA innan jag och några tjejer i lagen hade "sunday dinner" (tradition från och med nu) hos oss. Vi åt pasta med köttfärsås som på förra sunday dinner haha men dem var imponerade av vår matlagning.
 
Gårdagen sunday dinner partyyy
 
 
 
Har lite brist på bilder då jag ej tagit så mycket foton så här kommer lite gamla goingar.
 
 
 
P&L 2012 eller nått
 
 
 
Skolavslutningen i nian. Saknar er tjejer ♥
Saknar denna skrutt också ♥
Amadeus o pök ♥
Och i helgen får jag äntligen springa häck igen!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0