Philadelphia

 
Ligger just nu på mitt hotelrum i Philadelphia och laddar upp inför tävlingen som är senare ikväll. Vi springer frösök 6, semifinal 7.30 och final ca. 9 vilket är jättesent tycker jag!! haha är van med att alltid tävla på förmiddagen tidigt, jag kommer liksom vara trött när jag ska springa.. Lite segt också för man kan inte riktigt göra någonting nu under dagen heller, för tränarna vil bara att vi ska ladda upp liksom vilket nog är ganska smart. Men börjar bli uttråkd och vill bara tävla nu. Vi åkte till arenan på förmiddagen och körde ett kort träningspass, mest bara för komma igång lite. Arenan var fin och banorna kändes snabba så är riktigt taggad till ikväll.
 
Vi kom hit igårkväll, det tog ca. 5h att åka hit. Trodde det skulle vara lite varm och skönt här men det är mer snö än i Syracuse.. Pratat nyss med Olof och ligger nu och har gossip girl marathon. Imorgon fyller jag 20, omg är såååå gammal.... Vill vara tonåring hela livet. En kille sa idag att han tyckte jag så ut som 16år när jag sa att jag fyllde 20 imorgon :/ Haha tack liksom?! Men alla tjejer här vill tydligen se yngre ut än vad dem är, vilket är lite konstigt?! jajaaaa dem visste tydligen att jag fyllde år så vi har planerat at vi ska fira mig imorgon om vi inte kommer hem alldeles försent (hoppas!!) Vill fira :D Nu ska jag fortsätta min mentala uppladdning, alltså gossip girl marathon :)
 
Här kommer en liten tbt till Skol SM med Fig:et för 3år sedan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0