Tisdag

Hola amigos. Idag gar varit en lååååååång dag. Började med en jobbig träning imorse, möte med min advisor om att byta en tråkig kurs, religion...... Vilket jag förhoppningsvis kan!! Sedan far jag till en bank på campus för att öppna ett amerikanskt bankkonto det tog ca 1h så hade 5 minuter att ta mig till lektionen som ligger i en byggnad ganska lång ifrån banken, så powerwalkade det fortaste jag kunde åt det håll mitt kära lokalsinne sa åt mig att byggnaden låg, och insåg efter ett tag att jag var helt vilse. Hade nollkoll på var jag var, med fick då syn på en gata som heter University ave som jag vet leder till själva main campus där min klass var, så powerwalkade ännu fortare och efter några hundra meter när jag insåg att jag var ännu mer lost kollade jag bakom mig och såg då att typ 1km bort (campus ligger på en kulle så man ser det från långt håll) på gatan jag gick på låg byggnaden jag har min lektion i........ Ville typ börja grina, för mina ben var så trötta från träningen och det var svinkallt ute... Haha men bara att vända om och powerwalka tillbaka typ 15min innan jag äntligen kom till lektionen 20minuter sent. Som tur var är vi 400personer i den klassen så läraren märkte ingenting :):) fick dock sitta på en soptunna hela lektionen för att alla platser var upptagna. Så där fick ni min intressanta historia i detalj. På matte lektionen hade vi första "provet" eller quiz som dem kallar det som vi har varje vecka för att dem ska se att vi varit på lektionen, antecknat, gjort läxorna osv. Men tror det gick ganska bra! Nu sitter jag hemma och har precis käkat kyckling och sötpotatis (ÄLSKAR sötpotatis) till middag. Ska plugga nu samt kolla gossip girl (multitaskar) fram tills jag ska sova. Imrogon är en långdag med lektioner i ett från 8-17, men på torsdag har jag inga lektioner alls förutom tränigen :D
 
För er som vill skicka ostbågar, knäckebröd, marabou, lösgodis och beasås så är min adress Chinook drive 321 apartment 2, Syracuse, New York 13210. Glömmer bort att ta bilder så bjuder på lite napa bilder.
 
 
Saknar dessa älsklingar lola och sanni♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0