ACC

Efter fem dagar i Virginina så kom vi igår kväll tillbaka till verkligheten = ta ikapp allt missat plugg. Midterms denna vecka så har 2 exams innan vi åker till Boston för nästa tävling. Finalen i lördags gick helt okej. Själva loppet var bra, men känner mig bara så opigg och seg i kroppen, inte alls i form. Så blir bara så himla frustrerad att jag inte springer snabbare.. Men är fortfarande jämn, helgen lopp var 8.45 och 8.46. Slutade fyra bara en hundradel från tredjeplatsen vilket var lite surt, men lyckades ändå slå flera duktiga och kom bäst av alla fresmans så är nöjd med placeringen iallafall. Är dock taggad på utomhussäsongen nu, då vi ska åka till Florida tre gånger för tävlingar!! Sol och värma, omg känns som en evighet sen man inte frös konstant. Vädret i Virgina var dock bättre än Syracuse, bara några få minusgrader och sol var så uuunderbart. Haha kändes som vår! Här snöar det fortfarande konstant och är så himla trött på det.............. Det är spring break nästa vecka så bör det inte vara lite vårigt då?!?


 
 
 
 
Här är två videos från ACC tror mitt lopp är ca. 2.20 på första videon och 50 någonting på andra.
 
 
Idag satt jag och Tia alarmet på 8 för att ta en taxi till mataffären för att fylla på matförrådet här hemma. Vi handlade i ca. 2h och kom hem med mat för en månad framöver. Så säger jag nu, men lovar att vi kommer ätit upp det om en vecka. Livet på south campus utan bil är hårt alltså.. Efter det bokade jag och Olof hotell i New York :D Off kommer och hälsar på om mindra än 2 veckor så då ska vi spendera 4 dagar i New York. Längtar så!!
Efter det pluggade jag och hade tutoring innan jag och tjejerna lagade tacos och gjorde margaritas. Nu ska jag sova så jag orkar kämpa mig igenom denna hetsvecka innan Spring break!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0