Midterms

Nu har jag snart springbreak :D Har bara ett matteprov imorgonbitti innan vi åker till Boston. Ska sova snart för tänkte att min hjärna ska få mycket sömn så den är på topp inorgon bitti, men har blivit beroende av en till tv serie, scandal (se den!!!) så kan ej slita mig. Idag hade jag inga lektioner men hade ändå 3 stycken psykologi research studies som jag var tvungen att göra. Den tog ca 40min vardera och det är sååå tråkigt. En jag gjorde såg man 100 ordpar på en skärm som man ska försöka komma ihåg?!? Var även hos doktorn för att ta vaccin men det sluta med att jag ej behövde ta nått. Sedan träffade jag Ava en snabbis då hon ska åka bort över springbreak. Godnatt
 
Lite foodinspo, nu blev jag hungirg..


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0