NATIONAL ORANGE DAY

Tänkte bara kika in här och säga hej, så HEJ
Är supertrött och vill bara sova så det blir ett kort inlägg. Hade ju somsagt 3 prov idag, mitt exam i psykologin var jättesvårt fastän jag kände mig säker på allt man skulle pluggat på innan. Vår lärare gillar att slänga in lite (Läs: MASSA) random frågor som han nångång under föreläsningen nämnt i förbifarten och som han förväntar en att minnas. Så det var många "VAAAA när har vi någonsin gtt igenom detta?!??!?" frågor men aja, mitt quiz i samma klass efteråt gick bättre. Examen är mulltiplychoices medan quizen ska man skriva svaren istället, och då är det lite mer utvecklad frågor. Sedan hade jag matteprov som gick bra tror jag.
 
Efter mina prov mötte jag upp Victoria och Brittney för middag på Ernie. Min premiärmiddag på ett dininghall faktiskt. Dininghalls är matsalarna i residence hallsen som alla som bor i dem äter all sin mat, men eftersom jag bor i lägenhet och har kök har vi ingen meal plan utan får pengar att köpa mat för istället, vilket jag tkr är mycket bättre! Men dininghallsen var verkligen inte så dåliga som jag fått höra, utan fanns verkligen all  olika mat att välja på och allt var väldigt fräscht. Åt kyckling, sötpotatis massa sallas och frukt. Dock finns det hur mycket desserter, donuts, kakor, glass osv. som man får ta hur mkt som helst av så det är lite farligt. Idag är det även national orange day så det fanns massa oranga maträtter och drycker. Efter middagen mötte vi upp flera andra i vårt lag och gick för att kolla på Sanya Richards som var och hälsade på här idag. Och för dem som inte vet vem hon är (vem vet ej????!!) är hon trefalldig olympisk mästare på 400m. Två tjejer i mitt lag höll även världens finaste tal  för att hedra vår lagkamrat och deras bästa kompis, så hela salen blev tårögd. Sanya var iafall urhärlig och väldigt motiverande, så nu har vi bestämt att vi ska börja göra tusen situps per dag för det gjorde hon tydligen. Får börja imorgon är för trött nu hhe. Men känner liksom tusen stycken?! När ska man ha tid att göra det?! Nu skall jag sova åh har längtat hela dagen <3<3<3
godnatt

Självklart var jag tvungen att se ut som en osäker töntig 10årigng med en stor finne i pannen fotot till ära menmennnn
 
SU track team (inte alla)+ vår idol (tjejen i bakgrunden som knappt syns :/)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för go du... osäker 10 åring med mega finne i pannan. NOT... puss

2015-03-25 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0