NEW YORK

Förra Fredagen tog jag bussen till New York för att möta upp min pojk. Hatar långdistansförhållande men stunden när man träffas igen efter tusentals dagar (3månader) isär  gör det nästannästan värt det. Var så underbart att få vara tillsammans igen en vecka, man uppskattar tiden man får så himla mycket mer. Vi bodde på hotell mitt i smeten verkligen, var superbra då times square låg precis bredvid vårt hotell och vi hade gångavstånd till det mesta. Vi spenderade 4 dagar i New York innan jag var tvungen att åka tillbaka till Syracuse för skola och träning. I New York försökte vi iafall hinna med så mycket vi bara kunde. Vi gick på broadway show, promenerade i central park, var på 9/11 memorial museem och naturhistoriska museét, shoppade, åt massa god mat, gick på the highway park line, vandrade omkring i Soho, åkte upp i emprire state building och bara myste och hade det trevligt.
 
På måndag eftermiddag tog vi bussen tillbaka till Syracuse. Blev sjuk samma dag vi åkte hit så kunde inte träna på några dagar, men efter lite amerikanska superpiller. Det finns inte allt för mycket att göra i Syracuse, men vi gick shoppade lite på mallet, gick på Cinderella på bio, åt finmiddagar ute, lagade massa god mat hemma och hade myskvällar osv. Här kommer massa bilder ifrån den veckan.

Juste mamma hade skcikat med massa mat till mig med Olof, bland annat knäckebröd och herrgårdsost <3333 förstå min lycka, har saknat min herrgårdsost så mycket. Hon skickade även med mandelmassa så jag och olof passade på att baka semlor :D blev dock inte supergoda men är var bara superlycklig över att jag fick äta en iår. Den andra bilden är på en god middag vi lagade, hittade bearneassås i mataffären!!


Ofi glad över att vispa grädde för hand och massa god sushi vi beställde!
 
Olof tyckte jag skulle ta en outfitbild för han tyckte jag hade fin outfit haha söt

Sista kvällens finmiddag

Tröjan off har på sig hade jag köpt och skickat med lite annat med tanke att det skulle komma till alla hjärtansdag men det kom aldrig så antog att det hade kommit bort med posten, men en dag när vi klev innanför dörren hade det återvänt hit då jag tydligen skrivit fel adress. Haha så det var ju lite turligt!
 


Åt hamburgare på en bänk i blåsväder då resturangen var full och vi(olof) var vrålhungrig!
 

Vi firade även två år tillsammans och gick till en resturang vi läst om var bra. Dem hade enbart jättestora portior så vi delade på en räkpasta.
 
 
 9/11 memorial och broadwayshowen vi var på!

 Sushi mitt i natten och times square!
 
 

 

 Firade 2års dag med champange och choklad!

 Olof tappade sin telefon på toppen av emire state building, så han ville ej le.
Ledsna när Olof skulle åka hem/glada på broadway showen

Brakfrukost!
 Detta är min favoritbyggnad på campus!
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är såååå fina! 😍😍

2015-03-31 @ 10:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0