SPRINGBREAK

Hej kära blogg. Var ett tag sedan sist, och mycket har hänt sedan sista. Både hemska och härliga saker. Börjar med det hemska. Första helgen på spring break åkte jag plus enbart några av mina lagkompisar till Boston för sista tävling för inomhussäsongen. Boston var jättefint, tävlingen var den sämsta iår tidsmässigt så det var ett lite trist avslut men jag lyckades ändå vinna. Det hemska var inte det, utan att vi fick reda på en väldigt hemsk nyhet precis innan vi skulle tävla om en av våra kompisar i vårt lag som ej följt med till Boston. Vi fick reda på att hon hade gått bort helt plötsligt under natten, vill inte skriva några detaljer om det då det känns fel. Så himla hemsk och det känns fortfarande helt overkligt. Världens finaste, snällast tjej som var så duktig på allt, känns så himla sjukt och orättvist och hemskt och vårt lag kommer nog aldrig riktigt bli desamma. Så det har varit lite tragic i vårt lag sedan det hände såklart och när vi återvände till syracuse där vi spenderade spring break umgicks vi alla i laget varje dag, lagade mat tsm, tränade tsm, och hade sleepover då ingen av oss ville vara ensam.
 
Det härliga som hänt sedan sist var att Olof varit här, har varit sååå underbart, men får skriva om det i ett annat inlägg då jag nu måste plugga til mitt exam + 2 prov jag har imorgon....... + en uppsats som måste skrivas.... De negativa följderna av att skippa allt plugg en vecka för att gosa med min pojk.
Puss och kram
 
Mina kära teammates och min kära pojk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0